marți, 3 martie 2015

Să-mi intru în mână!

N-am mai scris de foarte mult timp. Nici cărți, nici teatru, nici versuri, dar, mai ales, nici articole. Într-un timp asta făceam toată ziua. Scriam despre orice: politică, cultură, social chiar și monden. Ce mă enerva, atrăgea sau îmi provoca vreo plăcere ascunsă se și așternea pe foaie. În ultimul timp am preferat cititul și scrisul lent la romanul "Jucătorul".
Acum, însă, am descoperit o nouă metodă de-a scrie. Și nu numai că-mi place, dar mă și face să îmi doresc să tot scriu. Singurul inconvenient este că siteul respectiv nu vrea diacritice, deh, platforma nu le suportă. Nu că n-aș înțelege, dar la mine degetele sunt formate cu diacritice și înnebunesc când trebuie să scriu fără, parcă aș fi o subtitrare proastă.
Nu contează, iată o monstră a ceea ce fac eu și încă una aici. Aș vrea să vă dau mostre și din "Jucătorul", dar n-ar mai fi surpriza surpriză.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Chiar dacă părerile voastre sunt contrarii vă rog să vi le exprimați cu respect.