vineri, 6 martie 2015

Cum stă treaba cu nevinovăția celor din penitenciare.

Desigur, mă refer și la articolul de aici: http://ro.blastingnews.com/exprima-te/2015/03/nici-ridzi-nici-udrea-nu-sunt-vinovate-00294943.html, dar pot să vă spun și din experiența mea cu deținuții. Unii dintre voi știu, alții află acum, dar în decursul acestei vieți am fost de două ori la Penitenciarul Slobozia pentru a prezenta cărțile mele și ale altora, iar o dată a venit Penitenciarul la mine, atunci când au jucat în piesa de teatru pe care le-am scris-o.
Ei bine, nu vă imaginați că la astfel de lansări vin cei mai răi, din contră, vin cei mai buni care sunt la fel de răi. Sigur că am avut diverse discuții cu ei și ce credeți? ei, da, 90% susțin că sunt nevinovați, că cineva le-a instrumentat, că a fost o făcătură, vrăji aruncate asupra lor, blesteme și alte cele. Foarte puțin sunt cei care pleacă fruntea și recunosc spășiți. Așa că înțeleg destul de bine cum merge treaba. Nu trebuie să recunoască nici morți, chiar dacă dovezile sunt clare, clare, limpezi ca apele cristaline. Hai să nu mai credem tot ce auzim. Naivitatea asta o să ne omoare într-o zi.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Chiar dacă părerile voastre sunt contrarii vă rog să vi le exprimați cu respect.